آغاز برق‌رسانی به ۵ روستای احمد فداله دزفول  

مدیر توزیع برق دزفول گفت: طرح تامین برق ۵ روستای سخت گذر و بدون برق در منطقه احمد فداله دزفول آغاز شد.

علیرضا شرف آبادی به کوهستانی بودن منطقه و طولانی بودن مسیر دسترسی به این پنج روستا اشاره کرد و گفت: با وجود دشواری‌های مختلف در اجرای طرح‌های کوهستانی، فاز نخست اجرای این طرح با عملیات نصب پایه‌های بتنی در مسیر ۱۳ کیلومتری پنج روستای سگ‌کش، دشت گرگان، پاتخت شاممد و مازه نجف آغاز شده است.

او ادامه داد: اعتبار این طرح از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خوزستان تامین و عملیات اجرایی آن از ابتدای تیرماه آغاز شده است.

مدیر توزیع برق دزفول اعتبار اجرای این طرح را بیش از ۴۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به منظور تامین برق این روستا‌ها در مجموع حدود ۱۴ هزار متر شبکه فشار متوسط، ضعیف و هشت دستگاه ترانس، احداث و بهره‌برداری خواهد شد.

آقای شرف آبادی افزود: ۷۰ شعله چراغ نیز به منظور تامین روشنایی این روستا‌ها تدارک دیده شده است که با تامین برق چهار روستا، ۶۳ خانواده از نعمت برق بهره‌مند خواهند شد.

منطقه احمد فداله از مناطق محروم در بخش شهیون دزفول است که آیت الله رییسی از این منطقه بازدید و بر لزوم رفع مشکلات این منطقه تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
مناطق کوهستانی شرق استان باید به شهرستانهایی مستقل تبدیل شوند تا هم در وقت و عمر و وقت مردم و هم‌فاصله تا امکانات شهری کاهش یابد این به نفع روستاها و شهرهای کوهستانی است
و شهرهای کوهستانی و سخت گذر خود باید به شهرستانهایی مستقل تبدیل شوند